بازخورد درباره این کالا

صندل زنانه مجلسی صدف مدل 15761

0
از 0 رای

0دیدگاه

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

صندل راحت و مجلسی زنانه صدف ♠

اگر به دنبال یه صندل مجلسی و راحتی شیک هستید فروشگاه حاج ولی به شما صندل زنانه مجلسی صدف را پیشنهاد می‌کند، این صندل ها دارای استحکام بالا بوده و در ساخت این صندل از تکنولوژی پدطبی خارپاشنه استفاده شده است ، به گونه که فشار وارد شده به کف پا را جذب می‌کند.

ویژگی های یک صندل خوب و با کیفیت را از اینجا بخوانید!

مشخصات صندل زنانه مجلسی صدف

  • جنس زیره صندل از نوع رافیک می‌باشد، که در فصل تابستان بسیار مناسب است. این جنس به خوبی  توانایی تنفس پوست را داراست و باعث ایجاد حس راحتی و خنکی برای پا می‌شود. در ادامه توضیحات کامل داده میشود.
  • جنس رویه صندل زنانه صدف پتینه شده می‌باشد
  • کف داخل صندل زنانه مجلسی صدف از لمینت پفکی ساخته شده است که یک جنس نرم و پرنرمی است. لمینت پفکی یک ماده فومی با کیفیت بالا است که به پاها احساس نرمی و راحتی می‌دهد. این جنس علاوه بر اینکه فشار و وزن بدن را تا حد زیادی جذب می‌کند، همچنین از اثرات ضربه و فشار بر پاها محافظت می‌کند.
  • پاشنه کفش هم از جنس رافیک می‌باشد.

بهترین صندل های زنانه مجلسی صدف را از فروشگاه آنلاین کفش حاج ولی تهیه کنید. 

صندل زنانه مجلسی صدف یکی از محصولات برتر و منحصر به فرد فروشگاه کفش حاج ولی می‌باشد. این صندل با زیره از از جنس رافیک بافته شده است که ظاهری زیبا و شیک به آن می‌بخشد. بافت خاص رافیک در این صندل، نورپذیری و تنفس پوست را تضمین می‌کند و به پاها احساس راحتی می‌دهد. فضای آزاد در سرپنجه صندل مجلسی صدف بسیار راحت و استاندارد ساخته شده به گونه ای که انگشتان پا را اذیت نمی‌کند حضور در مجالس طولانی را برای شما لذت بخش می‌کند.

با توجه به ویژگی های گفته شده صندل زنانه صدف با رنگ زیبا و منحصر به فرد خود و جزئیات دقیق به شما این امکان را می‌دهد تا آن را با هر لباسی ست کرده و استایل خود را به بهترین شکل نشان دهید. با خرید این صندل شما به یک قطعه زیبا و بی‌نظیر از مد و زیبایی دست پیدا خواهید کرد .به طور کلی، صندل زنانه مجلسی صدف، یک انتخاب استثنایی برای بانوان با سلیقه ای است که به دنبال یک پاپوش خاص و شگفت انگیز هستند.

برای مشاهده سایر صندل های باکیفیت فروشگاه حاج ولی کلیک کنید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

سایز

36, 37, 38, 39, 40, ۴۱

جنس رویه

پتینه شده

جنس زیره

رافیک

کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.