راهنمای خرید کفش چرم طبیعی

Admin
آخرین بروز رسانی: 16 تیر 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
خرید کفش چرم طبیعی

راهنمای خرید کفش چرم طبیعی!

در این مقاله، به شما راهنمایی هایی برای انتخاب بهترین کفش چرم طبیعی ارائه خواهیم داد.

در کفش حاج ولی ما به دنبال ارائه بهترین محصولات چرم طبیعی هستیم که با دقت و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید شده‌اند. در این مقاله به شما راهنمایی هایی برای انتخاب کفش های چرم طبیعی و تشخیص آن از چرم مصنوعی و همچنین انواع برندها، قیمت و کیفیت ارائه خواهیم داد تا بتوانید انتخاب مناسب و هوشمندانه ای داشته باشید.

راهنمای تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی

تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی

تشخیص کفش چرم طبیعی از مصنوعی کفش حاج ولی

برای مشاهده ویدیو در رابطه با تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی اینجا کلیک کنید

1- چروک شدن چرم 

در کفش های چرم طبیعی با تا کردن قسمت جلوی کفش چرم کفش چروک شده و خط می افتد،در چرم طبیعی این چروک را داریم پس نگران نباشید چروک شدن چرم نشان دهنده مرغوبیت آن چرم می‌باشد.

در کفش های چرم مصنوعی و غیر چرم با تا کردن کفش چروک نمی‌شود و رو چرم خط نمی‌افتد. و اگر این اتفاق بیافتد دوباره به حالت اولیه خود بر می‌گردد.

2- بو 

چرم طبیعی عموماً دارای بوی خاص و طببیعی چرم است ک از مصنوعی ها متمایز است. بنابراین با بو کردن کفش می‌توانید تفاوت را تشخیص دهید.

3-لمس

چرم طبیعی عموماٌ دارای سطح نرم و ملایمی است، در حالی که چرم مصنوعی معمولاٌ سطح خشن‌‌تر و منافذ کوچکتری دارد.

4-رنگ 

چرم طبیعی دارای رنگ طبیعی و گرم است، در حالی که چرم مصنوعی ممکن است رنگ‌های براق و یا پلاستیکی داشته باشد.

بهترین برند های چرم طبیعی کفش حاج ولی

چرم طبیعی گاوی شامل یک سری از چرم های دست دوز  یا شرکتی میباشد که معمولا در تبریز مشهد اصفهان تهران دوخته میشود. انواع برندهای کفش چرم  فروشگاه حاج ولی به صورت زیر می‌باشد:

 کلارک

چرم مدل کلارک مردانه یکی از بهترین انتخاب های شما برای استایل  راحتی است. این کفش ها از چرم طبیعی با کیفیت بالا ساخته شده اند و با طراحی زیبا و دوام بالا،توانسته‌اند جایگاه ویژه ای در بازار کفش های چرم به دست آورند. آن ها با استفاده از فناوری های پیشرفته و طراحی منحصر به فرد ، بهترین تجربه راحتی و استایل را برای شما فراهم میکنند. از کفش های چرم کلارک مردانه معمولا به عنوان کفش های طبی نیز استفاده میکنند.و شما میتوانید در فروشگاه  اینترنتی کفش حاج ولی انواع کفش های چرم طبیعی را با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی تهیه کنید.

کفش های چرم مدل کلارک مناسب برای استفاده در موقعیت های مختلف از جمله روزمره، محل کار و مهمانی های رسمی هستند. با استفاده از این کفش ها ، زیبایی و شیک‌پوشی شما به نحوی بی‌نظیر افزایش خواهد یافت. مناسب برای هر فصل و مناسبت، کفش های چرم مدل کلارک تضمینی برای راحتی و شیک‌پوشی شما خواهند بود.

برای مشاهده انواع کفش های چرم کلارک فروشگاه حاج ولی اینجا کلیک کنید

 

دنا طب

کفش های چرم دنا طب با بیش از 20 سال تجربه در صنعت کفش‌سازی، به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان‌ کفش های چرم طبیعی شناخته می‌شوند. این کفش ها تولید داخل می‌باشند و از چرم طبیعی و با کیفیت بالا و رعایت استاندارد های بهداشتی و ارگونومیک ، توانسته اند جایگاه منحصر به فردی را در بازار کفش های طبیعی مردانه و زنانه به دست آورند .محصولات دناطب به صورت زیر می‌باشد.

کفش رسمی اداری و مجلسی مردانه چرم رویه این کفش ها معمولا چرم گاوی رینو می‌باشد. این چرم در دنا طب جزو بهترین چرم های استفاده شده در کفش می‌باشد، که اگر بر روی چرم چروک یا خط بیافتد(در ابتدای مقاله توضیح داده  شده است.)، سریع و با استفاده از حرارت و یا روش های دیگر چروک مورد نظر باز می‌شود . زیره این کفش ها معمولا از نوع دافوس و یا نیولایت می‌باشد.

کفش طبی مردانه  این نوع کفش ها معمولا با چرم رینو و چرم فلوتر کار میشود .زیره این نوع کفش ها از نوع TPU است، که شکنندگی آن کمتر و استقامت بالا همچنین بدون لغزندگی و ساییدگی می‌باشد.

کفش ها چرمی اداری زنانه این نوع کفش ها به صورت طبی هستند که برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند.

صندل های چرمی زنانه  دناطب بهترین صندل های طبی زنانه خار پاشنه دار را در چندین سال است که تولید می‌کند.زیره های این صندل ها از TPU استفاده شده و کفی خارپاشنه دار آن از یکسری از مواد لاتکس استفاده میکند که جلوی خارش و اذیت شدن پا را می‌گیرد.

صندل های چرم مصنوعی زنانه این صندل های شرکت دنا طب به دو صورت رخ مواد و پشت مواد  هستند. پیشنهاد حاج ولی به شما استفاده از صندل های پشت مواد هست که باعث آسیب دیدگی کمتر چرم و پوست پوست نشدن آن هنگام برخورد با آب ‌می‌شود. این نوع صندل های دنا طب معمولا جزو بهترین صندل های غیر چرم ایران محسوب میشوند.

 

آداک

کفش های چرم برند آداک از جمله محصولات با کیفیت و محبوب در بازار هستند. این کفش ها نیز  از بهترین نوع چرم طبیعی ساخته شده‌اند که باعث مقاومت بالا، طولانی مدت بودن و ظاهر شیک و زیبای آن‌ها شده است.

تولیدی کفش آداک بیش از 34 سال سابقه در تولید و 25 سال سابقه صادرات هموراه تلاش کرده تا با بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا و بکاگیری نیرو‌های متخصص و با تجربه محصولاتی در سبک های مختلف مثل

کفش های مجلسی و راحتی و انواع صندل خارپاشنه مطابق با اناتومی پای ایرانی و کاملا چرمی تولید می‌کند.

ویزیت

شرکت کفش ویزیت معمولا کفش های تمام چرم دست دوز را تولید می‌کند. منظور از دست دوز بودن این کفش ها این هست که تمام قسمت رویه چرم با استفاده از چرخ های صنعتی دوخته می‌شود.

قسمت جوراب گیر کفش های چرم ویزیت از جنس های پشت چرم استفاده شده که با نام های چرم بره‌ای یا چرم بزی معروفیت دارد. در طراحی کفش های چرم ویزیت از قالب های بسیار استاندارد استفاده شده است تا سرپنجه پا درون کفش بسیار راحت باشد .

شرکت کفش ویزیت محصولاتی از قبیل صندل های چرم ، کفش های ساق دار با جنس رویه تمام چرم، کفش ها ونس با رویه چرم بزی و کفی کاملا  طبی با زیره لاتکس که به دلیل زیبایی و منحصر به فرد بودن  بسیار مورد توجه قشر جوان جامعه قرار گرفته است.

برای مشاهده کفش های چرم ویزیت فروشگاه حاج ولی کلیک کنید.

فرزین 

برند فرزین با تاریخچه ای بی نظیر و طولانی در زمینه تولید کفش چرم، به عنوان یکی از برند های برجسته و معتبر در صنعت کفش ایران شناخته می‌شود .  در حال حاضر محصولات این برند در داخل کشور با شبکه توزیع وسیعی پخش و بدست مصرف کنندگان عزیز می رسد و همچنین این محصولات از طریق بنگاههای واسطه به کشورهای آسیای میانه و حوزه خلیج فارس و همچنان کشورهای همسایه صادر میگردد.

این برند با استفاده از بهترین مواد اولیه و دست‌کاری های دقیق، کفش هایی با کیفیت بالا و طراحی های منحصر به فرد تولید می‌کند. بهترین نوع چرم گاوی درجه یک صادراتی در رویه و چرم بزی صادراتی درجه یک در آستری و کف یک تکه چرم تزریقی پفکی و زیره تزریقی با خاصیت ایر کاندیشن و آنتی میکروبیال با انواع مواد PU و TPU و LASTIC از نوع بهترین برند های اروپایی این برند را از سایر برندهای کشور متمایز نموده است.

 

هنگام خرید کفش چرم، باید به موارد زیر توجه ویژه داشت:

1- کیفیت چرم : هنگام خرید کفش اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد نوع چرم استفاده شده در کفش است .چرم طبیعی، چرم مصنوعی، چرم آستری از انواع مختلف چرم هستند . چرم طبیعی بهترین گزینه برای کفش با کیفیت و مقاوم است ، از اهمیت بالایی برخوردار است که چرم استفاده شده در کفش از نوع طبیعی و باکیفیت باشد.

چرم طبیعی مقاومت بالا، نرمی و زیبایی را به کفش ها می‌بخشد. در ابتدای مقاله به بررسی تفاوت های کفش چرم طبیعی با چرم مصنوعی اشاره شد. 

2- پایه و ساختار کفش : مطمئن شوید که پایه کفش محکم و با دوام است و ساختار داخلی کفش نیز از جنس مواد با کیفیت ساخته شده است. همچنین، باید به نحوه دوخت و اتصال قسمت‌های مختلف کفش توجه کنید. دوخت دقیق و محکم باعث می‌شود که کفش شما پایدارتر و مقاوم‌تر باشد. همچنین، باید از زیره‌های با کیفیت استفاده شده در کفش اطمینان حاصل کنید تا بابت ایمنی و راحتی پاهای خود اطمینان حاصل کنید.

برای مشاهده انواع کفش های چرم فروشگاه حاج ولی اینجا کلیک کنید

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.